Onze showroom is geopend op woensdag, donderdag en zaterdag van 10:00 uur - 16:00 uur
Selecteer een pagina

Algemene voorwaarden Boxspringdumper

Heldere afspraken:
Bij Boxspringdumper houden wij van duidelijkheid. Geen verrassingen achteraf. Dit geldt voor de
kwaliteit van onze producten, de montage, de garantie en de financiële afspraken.

Betalen
U kunt bij Boxspringdumper contant betalen bij aankoop, Tevens mogelijkheid om vóór levering per bank over te schrijven.

Prijzen
De door ons genoemde prijzen zijn altijd inclusief BTW en overige belastingen, behoudens eventuele kosten van aflevering. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden ons niet. Wij behouden het recht voor om tussentijds wijzigingen in de aanbiedingen te doen.

Bezorgen
Bij bestellingen uit voorraad en zonder montage word u binnen 3 werkdagen gebeld of sturen wij een mail voor een afleverafspraak. Bij bestellingen die niet uit voorraad leverbaar zijn wordt u uiterlijk een week voor mogelijke levering gebeld of sturen wij een mail voor een afleverafspraak.

Bezorg- en montagekosten
Binnen Nederland bezorgt en monteert Boxspringdumper al uw aankopen tegen vastgestelde tarieven bij u thuis.

Waddeneilanden en buitenland
Woont u op de Waddeneilanden, dan bezorgen we tot aan de boot. Bestellingen met levering in het buitenland kunnen eventueel geleverd worden. Onze klantenservice zoekt dit graag voor u uit

Bereikbaarheid bezorgadres
Boxspringdumper bezorgt alles op een goed bereikbare plaats bij u thuis. Dit is een plek waar de artikelen zonder risico op beschadigingen van uw eigendommen kunnen worden geplaatst (houd rekening met de afmeting van uw trapgat). Boxspringdumper is niet verantwoordelijk indien het artikel niet op de gewenste plek in uw woning geplaatst kan worden. Uiteraard zullen we samen met u kijken naar een passende oplossing.

Uiterlijk 5 dagen voor levering van de goederen wordt u gebeld of gemaild om en afleverafspraak te maken. Op de dag van aflevering dient u de gehele dag aanwezig te zijn.

Uiteraard is het ook mogelijk uw bestelling af te halen in ons magazijn. Zodra uw bestelling afgehaald kan worden zal een medewerker contact met u opnemen.

Ander bezorgadres
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen.

Factuur
Let op! Bewaar de factuur goed. Deze is tevens uw garantiebewijs.

Garantie
Boxspringdumper geeft 1 jaar garantie op bijna alle producten. Topmatrassen en kussens hebben met uitzondering geen garantie. Boxspringdumper geeft bij boxsprings 3 jaar garantie op frame en veerbreuk, mits deze zorgvuldig zijn gebruikt en geen sporen van buitensporige schade vertonen.

Schade
Boxspringdumper biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat u het hebt gebruikt. Neem dan contact op met onze klantenservice. We kunnen u meteen helpen als u de factuur en artikelgegevens bij de hand hebt. Neem direct foto’s van eventuele schade en mail deze naar de klantenservice. Dan kunnen we u een adequate oplossing aanbieden.

Garantieperiode
Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Boxspringdumper volgt voor het afhandelen van artikelklachten de procedure voorgeschreven door de wet. Ook na afloop van de garantietermijn kun u met een gegronde klacht bij ons terecht. Is het defect aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen.

Buiten uw schuld om betekent dat het product niet door opzet of nalatigheid is beschadigd, op de juiste manier is onderhouden en niet op een andere manier dan in de gebruiksaanwijzing staat beschreven is gebruikt. Tot slot controleren we of het product niet kapot is gegaan door normale slijtage.

Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage en/of
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Klacht melden
Boxspringdumper doet zijn uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heb u een klacht, dan vragen wij u met ons contact op te nemen. U ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op u klacht. Een klachtenbrief kun u sturen naar:

Boxspringdumper
Julianastraat 2B
3911 HJ Rhenen

Annuleren
Een bestelling die telefonisch of per mail geplaatst is, kunt u binnen 24 uur annuleren. Als de artikelen al in het leveringstraject zitten is annuleren niet meer mogelijk. U kunt uw bestelling dan bij aflevering direct teruggeven aan de bezorger. Mocht u besluiten uw bestelling te annuleren en u hebt al vooraf betaald, dan storten wij het gehele bedrag terug binnen 14 werkdagen, na ontvangst van de goederen.

Herroepingsrecht
Alleen bij online bestellingen of per mail geldt een herroepingsrecht van 7 dagen op de dag nadat de bestelling bij u thuis geleverd is. U heeft het recht om binnen een termijn van 7 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen.

De herroepingstermijn verstrijkt 7 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Controleer dus direct na ontvangst of het bestelde artikel onbeschadigd en compleet is. Bent u niet tevreden over het artikel, dan kun u gebruik maken van het herroepingsrecht. Als het artikel niet naar wens is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

U kunt probleemloos retourneren binnen 14 dagen, als het artikel compleet en in de (indien redelijkerwijs mogelijk) originele staat is en nog in fabrieksverpakking zit. Voeg altijd een kopie van de factuur bij het pakket. Voeg bij meerdere pakketten ook een notitie met u naam, adres en klantnummer toe.

Wanneer blijkt dat retour artikelen beschadigd, vervuild en/of gemonteerd zijn, zal Boxspringdumper hiervoor kosten in rekening brengen.

Als consument heeft u rechten op basis van de wet.

Kosten voor retourneren
Boxspringdumper brengt kosten in rekening voor het retourneren. De retourkosten zijn € 100,- tot 100 km daarboven in overleg voor orders die we bij u thuis komen ophalen. De retourkosten van kleine pakketten via de post zijn voor eigen rekening. Retourneert u de hele bestelling, dan brengt Boxspringdumper de retourkosten in rekening. Boxspringdumper brengt schade bedragen in mindering wanneer beschadigde producten teruggenomen worden.

Retourafspraak maken
Mocht u iets willen retourneren, neem dan contact met ons op. Binnen 2 weken na goedkeuring van retourverzoek komen we het artikel ophalen. Kleine pakketten kun u zelf per post terugsturen. Voeg hierbij de kopie van de factuur toe.

Ruilen
U kunt uw online Boxspringdumper bestelling binnen de herroepingstermijn retourneren. Uw nieuwe bestelling geeft u gewoon door zoals u gewend bent. Let op! Boxspringdumper rekent kosten voor retourneren en bezorgkosten voor de nieuwe bestelling.

Klantenservice
Boxspringdumper streeft ernaar optimale service te verlenen aan onze klanten. Een deskundig team is elke dag (ma-za) bereikbaar om antwoord te geven op uw vragen. U kunt ons bereiken per mail en telefoon.

Telefoonnummer: 06-44652222
E-mail: info@boxspringdumper.nl
KvK-inschrijfnummer: 69792631